ADX 300 TCS
karakteristike
✓ Euro 5+ motor
✓ 26 KS
✓ Traction Control (TCS)
✓ Full LED svjetla sa dnevnim svjetlima (DRL)
✓ TFT ekran
✓ Veliki hod amortizera
✓ 150 mm razmak od tla
✓ Ojačan ram
✓ Dvokanalni ABS Bosch
✓ Volan promjenljivog prečnika
✓ Zatvoreni štitnici za ruke
✓ Keyless sistem
✓ USB priključak
✓ Prtljažni prostor 35L – staje Full Face kaciga
ADX 300 TCS - skuter sa avanturističkim duhom
Novi SYM ADX 300 sa ojačanim ramom, velikim hodom amortizera i snažnim motorom, spreman je da se izbori sa najzahtjevnijim i najtežim uslovima na putevima – kako u gradu, tako i van njega!
Još jednom, SYM pomjera granice u kategoriji urbanih adventure skutera, predstavljajući potpuno novi ADX 300. Baziran na već dokazanom, izuzetno pouzdanom i snažnom tečno hlađenom jednocilindričnom motoru od 26 KS, sa potrošnjom od svega 3.4 L / 100 km (WMTC3) i u skladu sa Euro 5+ standardima – ADX 300 dolazi sa potpuno novim čeličnim ramom ojačanim za izuzetnu otpornost čak i pod ekstremnim opterećenjima.
Pored toga, ADX 300 je opremljen amortizerima sa velikim hodom – 125 mm naprijed i 120 mm pozadi, koji efikasno apsorbuju sve neravnine na putu i pružaju vrhunsku udobnost i kontrolu tokom vožnje.
360° Pregled








Vrhunska vidljivost u svim uslovima
Pouzdanost i visok učinak
Dokazano pouzdan i izuzetno snažan, tečno hlađeni motor sa 26 KS, u skladu sa Euro 5+ standardima, troši svega 3.4 L / 100 km (WMTC3). Novi ADX 300 je dodatno opremljen Traction Control sistemom (TCS) koji se po potrebi može deaktivirati, čime se obezbjeđuje visok nivo aktivne bezbjednosti u vožnji.
Keyless tehnologija
SYM-ov Keyless sistem dizajniran je za maksimalnu praktičnost i lakoću upotrebe, uz unaprijeđene karakteristike protiv krađe. Vozač novog ADX 300 može jednostavnim okretanjem glavnog prekidača da otključa sjedište, čep rezervoara i zaključa volan – bez vađenja elektronskog ključa ili daljinskog upravljača iz džepa!
Brza informacija i vrhunska preglednost uz TFT ekran od 7”
Boja TFT ekran dijagonale 7 inča pruža izuzetnu jasnoću i čitljivost zahvaljujući visokoj rezoluciji i snažnom osvetljenju – čak i na direktnom suncu. Automatski prelazi na dnevni ili noćni režim prikaza, dok korisnik može birati između tri različita stila menija. Sve ključne informacije i pokazatelji su pregledno prikazani. Takođe, tu je i dvostruki USB priključak – Type-C i Type-A, koji omogućava brzo i praktično punjenje svih vrsta pametnih telefona i elektronskih uređaja.
Izvanredna kontrola i bezbjednost na svakoj ruti
Kod novog ADX 300, SYM je postavio visoke standarde kada je riječ o bezbjednosti, udobnosti i performansama na svim vrstama puteva. Robusna prednja viljuška sa velikim hodom kombinuje se sa snažnim kočionim sistemom koji uključuje disk velikog prečnika, radijalna plutajuća čeljust sa četiri klipa i dvokanalni ABS od Bosch-a. Na zadnjem dijelu, dva dugačka amortizera omogućavaju otpornost na velika opterećenja, pružajući istovremeno izuzetnu udobnost i sigurnost u vožnji. Zahvaljujući velikom razmaku od tla od 150 mm, ADX 300 je skuter koji ne poznaje prepreke!
Dinamičan dizajn i luksuz
Novi ADX 300 prati uspješnu filozofiju brenda SYM, koja spaja harmoniju dizajna sa dinamičnim karakterom i praktičnošću. Ergonomija položaja za vožnju ističe se zahvaljujući širokom aluminijumskom upravljaču promjenljivog prečnika, koji vozaču pruža potpunu kontrolu. Veliki rezervoar kapaciteta 16 litara omogućava autonomiju do 470 kilometara, što ADX 300 čini idealnim za duže vožnje. Zatvoreni štitnici za ruke, retrovizori od livenog aluminijuma, kao i pretinac u prednjem dijelu, dodatno potvrđuju SYM-ovu posvećenost kvalitetu, dugotrajnosti i svakodnevnoj praktičnosti u vožnji.
Ojačan ram za izdržljivost i stabilnost
Čelični ram novog ADX 300 ima strateški postavljene ojačanja i zone za apsorpciju vibracija, što omogućava izuzetnu otpornost na opterećenja i pruža visok nivo udobnosti čak i pri zahtjevnoj vožnji. Dodatno, nisko i naprijed pozicioniran rezervoar, smješten u prednjem dijelu (pođi), omogućava idealnu raspodjelu težine, što rezultira vrhunskom kontrolom pri svim brzinama, lakom upravljivošću u gradskoj vožnji i sportskim osjećajem na putu.
Prostor za odlaganje koji ispunjava sve potrebe








